.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نفاق مشكلي اصلي سران فتنه

نماينده ولي فقيه در اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانش‌آموزي كشور گفت: مشكل اصلي سرانه فتنه نفاق دروني آنها بوده كه در نهايت براي آنها دردسرساز شد.

حجت‌الاسلام والمسلمين محمدجعفر حاج‌علي‌اكبري در يادواره 14 شهيد محله باقرآباد اين شهر در مسجد صمدخان اظهار داشت: بخش عمده‌اي از آيات قرآن مجيد مربوط به صف‌آرايي مومنان در صف حق و باطل است.
وي ادامه داد: خداوند در فهرست طولاني آيات كريمه قرآن تاكيد كرده است دشمنان خدا را به دوستي نگيريد و در صورت انجام چنين كاري ايمان افراد حذف مي‌شود.
حاج‌علي‌اكبري با اشاره به وقايع پس از انتخابات افزود: نفاق سران فتنه به جايي رسيده بود كه جلوي چشمان ملت ايران سقوط آزاد كردند و در دامن شيطان اكبر رژيم صهيونيستي و آمريكا قرار گرفتند.
نماينده ولي فقيه در اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانش‌آموزي تصريح كرد: رهبر معظم انقلاب دائماً تلاش در جذب حداكثري و دفع حداقلي داشتند و بارها از اين افراد خواستند تا صف خود را از دشمنان نظام جدا كنند.
وي خاطرنشان كرد: اگر كسي به دشمن خدا نزديك شود شعله غيرت خداوند ريشه ايمان او را مي‌سوزاند و تباه مي‌شود.
به گفته حاج‌علي‌اكبري دفاع مقدس رسم دلدادگي شهدا و ايثارگران را نسبت به خدا، اهل بيت و مقام ولايت به آخر رسانده بود و اين جايگاه تنها متعلق به شهدا است.
نماينده ولي فقيه در اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانش‌آموزي با بيان اينكه انسان‌هاي مومن سه دسته هستند، گفت: عده‌اي در گروه شهدا قرار دارند، برخي در مرز شهادت هستند و عده سوم در درون خود نفاق دارند.
وي با اشاره به اينكه اگر مومن در ايمان به صداقت برسد در مرز شهادت است، بيان داشت: مومن منتظر شهادت بوده و اگر اينگونه نباشد منافق است و در شخصيت دروني خود نفاق دارد.
حاج‌علي‌اكبري خاطرنشان كرد: شهدا مزد صداقت خود را گرفتند زيرا در ايمان راستگو بودند و اگر كسي در خود زمينه نبرد با دشمنان حق را آماده نكند طبق برخي روايات اين شخص شعبه‌اي از نفاق مرده است.
نماينده ولي فقيه در اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانش‌آموزي شهداي انقلاب اسلامي و دفاع مقدس را چراغ هدايت معرفي كرد و عنوان داشت: شهداي كربلا بزرگ‌ترين مدال‌ افتخار را از ولي خود امام حسين (ع) گرفتند و اصحاب آن حضرت انسان‌هاي تاريخ‌ساز و موثري بودند.
وي خاطرنشان كرد: مجالس ياد شهدا فرصت مغتني براي همه است تا تشرف به محضر كساني پيدا كنيم كه چشم‌هاي آنها باز و دل‌هايشان آزاد بود و گام‌هاي مصمم داشتند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.121 seconds.